田中香花園農莊

taoyuan county
TY

田中香花園農莊

Organic/Local Food

Overview

田中香花園
No votes yet

目前桃園縣有許多主題農場,而位在大崙地區的田中香花園農莊便是相當受到歡迎的有機農莊。田中香緊鄰高鐵,佔地有5,000坪之廣,建築物以餐廳為主,周圍有蓮花池、沙坑、樹屋、草坪、可愛動物區等專區,適合全家大小遊玩。由於景色遼闊而清幽,因此常有新人來此取景拍攝婚紗照。

走進園裡的溫室,裡面種滿了許多有機蔬菜,這些當然都是餐廳裡的天然素材。可愛動物區裡有許多動物,裡面還有麝香豬,不過僅供觀賞,並不會成為桌上佳餚。入口處的大溫室裡有各式各樣的花卉和香料草,不時可以看到蝴蝶在旁翩然舞動,如果季節合適的話,顧客也可以將這些有機花卉買回家,其中又以大片的薰衣草最是讓人愛不釋手。

和戶外面積相比,餐廳內部並不算大,但明亮的落地窗將外面的田園風光化為最直接的裝潢,簡潔而明亮的擺設風格讓氣氛相當輕鬆。只見店裡送上的水中還放上一株小草,水中也因此憑添了幾許香甜,原來就是方才見到的薰衣草。玩累了肚子餓的話不妨來一客招牌的藍帶豬排,結實的豬肉裡有燻香的火腿與濃郁的起司,讓人欲罷不能。
田中香的室內裝潢簡單大方,落地窗外的花草與綠地更是美觀。

地址:桃園縣中壢市內厝里3鄰21號

電話:03-498-8223

營業時間:週二∼週五:11:00∼21:00 週六日:10:00∼21:00

GPS:E121°10’43.8”/N24°58’38.7”

網址:www.in-the-sweet.com.tw

交通資訊:國道1號→觀音/大溪交流道出口→往觀音方向→台66號快速道路→台31線。

Location:

Javascript is required to view this map.

Comments

Connections

Compare related sites, explore the related maps, find out about volunteering, how to get here and more. Soon, you will find ways to share this map here, too.

Getting Here

Every site using the same primary Icon on Open Green Map is automatically linked here. You can compare different approaches and solutions on this map and others around the world.
Other Sites on Map
Related Sites Worldwide
Choose a connections category from the list on the left.

Multimedia

田中香花園

image added by pondspapago

Impacts

No impacts have been left for this site yet - be the first!

Donate to GreenMaps